Jedná se o službu zpravidla spojenou s nastavením programu v počitači zákazníka. Typicky je služba využívána tam, kde update Windows způsobil zákazníkovi změny v počítači a zákazník nechce ztrácet čas zkoumáním co vše je třeba vrátit zpět.
Na žádost zákazníka se náš technik připojí na dálku, zpravidla prostřednictvím internetu, k jeho počítači a provede potřebné úkony nastavení. Nemá-li zákazník možnost internetového připojení, může zásah proběhnout též pomocí telefonu, kdy je zákazník naváděn na dálku.
Výhodou této služby je rychlost a eliminace cestovních výloh. Ne vždy je ale možno vše na dálku vyřešit – zejména pokud se ukáže, že problém souvisí s vadou v počítačové síti, nebo pokud by přístroj potřeboval opravu.
Vzdálená pomoc SEIVA eService je zpoplatněná za každou započatou čtvrthodinu takto:
- V pracovní dny v době od 9:00 do 17:00 částkou 300 Kč bez DPH
- V pracovní dny v době před 9:00 a po 17:00 částkou 400 Kč bez DPH
- O sobotách, nedělích a svátcích částkou 600 Kč bez DPH
Do zpoplatněné doby se počítá celý strávený čas tj. například navigace zákazníka při spuštění nástroje vzdálené správy, konzultace vyžádaná zákazníkem a poskytnutá zákazníkovi pomocí telefonu nebo dalších prostředků.