Vzdálená pomoc eService

Jedná se o službu zpravidla spojenou s nastavením programu v počitači zákazníka. Typicky je služba využívána tam, kde update Windows způsobil zákazníkovi změny v počítači a zákazník nechce ztrácet čas zkoumáním co vše je třeba vrátit zpět.

Na žádost zákazníka se náš technik připojí na dálku, zpravidla prostřednictvím internetu, k jeho počítači a provede potřebné úkony nastavení. Nemá-li zákazník možnost internetového připojení, může zásah proběhnout též pomocí telefonu, kdy je zákazník naváděn na dálku.
Výhodou této služby je rychlost a eliminace cestovních výloh. Ne vždy je ale možno vše na dálku vyřešit – zejména pokud se ukáže, že problém souvisí s vadou v počítačové síti, nebo pokud by přístroj potřeboval opravu.

Vzdálená pomoc SEIVA eService je zpoplatněná za každou započatou čtvrthodinu takto:

  • V pracovní dny v době od 9:00 do 17:00 částkou 300 Kč bez DPH
  • V pracovní dny v době před 9:00 a po 17:00 částkou 400 Kč bez DPH
  • O sobotách, nedělích a svátcích částkou 600 Kč bez DPH

Do zpoplatněné doby se počítá celý strávený čas tj. například navigace zákazníka při spuštění nástroje vzdálené správy, konzultace vyžádaná zákazníkem a poskytnutá zákazníkovi pomocí telefonu nebo dalších prostředků.

Servis u zákazníka

Tento servis provádíme na celém území Česka a Slovenska.
Jsme výrobci se sídlem v Praze, proto pro nás není problém vyřešit jakoukoliv závadu rychle, levně a cíleně.
Servis zajišťujeme také pomocí sítě našich dealerů a partnerů v celé ČR, na Slovensku a i v některých zahraničních destinacích.

V případě servisu u zákazníka je nutné počítat s úhradou cestovních výdajů.

Servis v naší laboratoři

V naší laboratoři máme skvělé vybavení a vše je po ruce.
Servis přístrojů je proto maximálně efektivní.

BTK

Často se jí slangově říká revize, periodická kontrola.
Předpisy požadovaná periodická kontrola zdravotnického prostředku.
Často kladené dotazy týkající se BTK naleznete zde.

Top